Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De verzekeringsadviseur heeft mij zeer goed advies gegeven welke mogelijkheden er waren inzake het indienen van een schaderapport. ( De verzekering wilde perse een schadebedrag weten alhoewel dit van te voren onmogelijk was in te schatten.) Nadien heeft zij mijn bezwaren, welke ik had bij de wijze waarop de schade zou worden verholpen, duidelijk bij de verzekering in kaart gebracht zodat er overeenstemming kon worden bereikt over hoe de schade te verhelpen zonder hierbij meer schade aan te brengen aan de omgeving en er duidelijke afspraken werden gemaakt indien de te gebruiken materialen in mijn ogen niet zouden passen in de bestaande omgeving. Tevens heeft zij ervoor gezorgd dat er schot kwam in de zaak nadat de goedkeuring tot herstel op zich liet wachten. Ook werd er duidelijk gecommuniceerd over de afhandeling van de ingediende facturen. Dit alles op een zeer correcte en vriendelijke wijze.
Super vriendelijk iedere keer weer! Duidelijk en snel. Als het niet lukt altijd bereid om te helpen. Snel uitbetaald krijgen. Ik ben vol lof over veldsink, nooit geen problemen.
Ik heb op vrijdagmiddag net voor sluitingstijd met de adviseur gebeld om te informeren naar de mogelijk hoe de mijn schade te melden. Direct na het gesprek was het schadeformulier opgestuurd. Vervolgens heb ik per ommegaande het formulier ingevuld en de factuur van het vervangende deel opgestuurd per email. De dinsdag erop belde de adviseur mij persoonlijk op om door te geven dat de verzekeringsmaatschappij het schademelding geaccepteerd heeft en overgaat tot uitbetaling van de gehele schade, zonder aftrek van eigen risico of afschrijving t.g.v. de leeftijd.
Chappeau! Ik ben heel prettig en met duidelijk instructie geholpen en zeer snelle afhandeling.
Op een rustige en zeer vriendelijke wijze geeft de adviseur aan welke stukken er nodig zijn voor aanmelding van de geleden stormschade. Wat het eigen risico bedraagt en (helaas) ook de uitsluitingen. Met name waarderen wij het persoonlijk contact. Je bent geen dossiernummer maar een echte klant! Een goede begeleiding bij uitkeringen van geleden schade maar ook bij advisering van verzekeringen/hypotheek.
In september heb ik een annulering van een vakantie doorgegeven. Hier heb ik niks op teruggehoord. In oktober heb ik telefonisch contact gehad en daarna was de afhandeling snel geregeld.
De adviseur heeft een duidelijk en helder advies gegeven over de mogelijkheden voor een opstalverzekering, voor een lastig te verzekeren pand. Hij heeft diverse aanbieders benaderd en hun aanbiedingen onderzocht en mij daar een goed advies over gegeven. Juist niet kiezen voor de goedkoopste, maar een iets duurdere die een kwalitatief betere dekking biedt. Echt een topadvies, gewezen op de valkuilen waar je in zou trappen via een internetpolis.
351 t/m 372 van 372eerste | vorige | volgende | laatste