Mevr Wagemans heeft me op een prettige manier zeer professioneel geholpen met het oplossen van een schadeprobleem. Een fijn , duidelijk gesprek. Tenminste iemand aan de telefoon die weet waar ze t over heeft. Blij dat er bedrijven zijn die nog waarde hechten aan gesprekken van mens tot mens.