Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Stormschade werd snel en goed afgehandeld. Heb een dakdekker laten komen die een een rekening uitschreef.
Deze met twee foto's van de schade ingediend bij mijn verzekeringsadviseur.
De schade werd snel uit betaald.
Zeer bekwame specialist die je voorziet van de goede informatie op het goede moment. legt heel gestructureerd uit welke stappen er doorlopen gaan worden en geeft updates van de zaak tijdig door. Communicatie via Harrie gaat zowel via mail als telefonisch erg goed en beantwoordt mails binnen één werkdag.
Hij reagert snel op mijn vragen en is heel erg hulpzaam. Ik woon inmiddles alleen als expat in NL, dus ik ben heel erg blij dat alle mijn verzekering (auto, huis, reis, etc.) lopen via hun.
Begin januari 2018 door toedoen van een ander op een parkeerplaats schade opgelopen. Helaas werd door de andere partij de schade niet erkend. Na invulling van de schadeformulieren zijn de verzekeringsmaatschappijen met elkaar in conclaaf gegaan. Ik werd tot in de puntjes bijgestaan door de adviseur die mij van tijd tot tijd op de hoogte hield en mij ook van praktische tips voorzag gedurende het proces en de verdere zaken die geregeld moesten worden rondom de schadeafhandeling e.d. De eigen verzekeringsmaatschappij vond al duidelijk dat de ander schuld was, dus zij zouden mij sowieso mijn schade vergoeden, ook wanneer de andere partij niet zou uitkeren. Eerder ben ik dus al schadeloos gesteld met behulp van de adviseur (via de eigen verzekeringsmaatschappij). In juli 2018 bovendien bericht ontvangen dat de andere verzekeringsmaatschappij alsnog tot uitkering is overgegaan waardoor ik nog een nabetaling van het eigen risico heb ontvangen.