Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De adviseur kan precies aangeven waar de schoen wringt of gaat wringen. Adviseert vanuit gedegen kennis en ervaring. De maatwerk oplossingen waren voor ons eye-openers.
Ze is iemand die het uiterste eruit wil halen voor de klant is er ook heel transparant in wat wel en niet kan en laat dit ook zien en ligt het goed toe.
Ze kan goed luisteren en geeft je een gerust gevoel dat vond ik zeer fijn.
Ze denkt ook mee en geeft goede adviezen.
De oplossing die ze voor ons had waren we erg blij mee
Ik ben erg blij dat we haar als adviseur hadden en als ik in de toekomst weer advies zou willen zou ik meteen naar haar vragen.
De informatie was heel duidelijk en wat ik ook zeer op prijs heb gesteld is dat er alle tijd werd genomen voor uitleg en het stellen van vragen.
Ging dan ook zeer tevreden de deur uit!
Vindt het prettig 1 vast aanspreekpunt te hebben, dan kan je meer vertrouwen krijgen in elkaar en ook vrijer praten. Ook is de adviseur mijn gezicht bij de bank want ANBamro is een onbekende en daar kan ik geen zaken mee doen of advies aan vragen.
To the point, duidelijk, helder advies. Eerlijk en straalt vertrouwen uit. Komt kundig over en weet waarover hij praat. Bankieren is vertrouwen uitstralen en dat doet de adviseur.
ondanks dat de afspraak die ik had gemaakt niet aan hem was doorgegeven, heeft hij me toch te woord kunnen staan en alle tijd voor mij genomen die nodig was
Hij is al heel lang mijn adviseur. Ik heb vertrouwen in hem en hij heeft mij tot op heden nooit daarin teleurgesteld. Doordat hij mijn dossier goed kent heb ik aan een half woord genoeg. Hij heeft verstand van alle( vaak complexe) financiële zaken waar ik mee te maken heb.
Mocht hij ooit stoppen zou dit voor mij een reden kunnen zijn om naar een andere bank over te gaan.
De adviseur luistert heel goed en communiceert helder.
Hij denkt mee .
En ik begrijp wat hij zegt.
Hij is de reden dat Ik nog steeds bankier bij ABNAMRO
Ik snap wat hij zegt.
De adviseur denkt mee met wat de klant wil. Hij stelt vragen om te kunnen beoordelen waar ABN Amro en ik elkaar kunnen helpen. Ik heb een zeer goed gevoel bij hem en weet dat hij zijn best doet om de samenwerking nog verder te verbeteren
De adviseur is zeer deskundig. Neemt de tijd om de soms ingewikkelde financiële zaken door te spreken en toe te lichten.
DE bank, dat is voor mij deze adviseur.
Prettige communicatie, bruikbaar advies.
Luisterend oor, niet autoritair.
Advies: iets rustiger praten. Bij onze kennis van zaken geen probleem, maar mogelijk wel voor cliënten met weinig kennis van zaken. Het zal dan langs je heen gaan.
De adviseur geeft een doeltreffend,duidelijk en met inzicht op mijn verlangens ,advies en wat voor mij ook belangrijk is: op een prettige en vriendelijke manier!!
Duidelijke en vriendelijke uitleg ontvangen over mijn vraag.
Ik ontving ook uitleg over wat waar te vinden op de ABN AMRO site met betrekking tot het onderwerp Na dit gelezen te hebben ga ik een vervolg afspraak maken.