Pieter | Hypotheek
28-07-2016
Ikbenfrits heeft bij mij de nodige fouten gemaakt waardoor ik met extra kosten ben geconfronteerd.
- Er is een aanvraag in gang gezet bij een hypotheekverstrekker die uiteindelijk geen DGA's bleek te accepteren (had Ikbenfrits moeten weten).
- Deze Hypotheekverstrekker had een taxatie als eis. Dus ondertussen was de taxatie wel gedaan, maar deze bleek uiteindelijk helemaal niet nodig te zijn.
- Vervolgens is bij een andere verstrekker een verkeerde aanvraag ingediend en moest dat weer opnieuw gedaan worden.
- Toen bleek dat Ikbenfrits weer aanvullende informatie van mij nodig had.
Al met al heeft mijn aanvraag door deze fouten aanzienlijk langer geduurd dan ik had verwacht en dan er was beloofd. Daardoor heb ik onnodige kosten moeten maken omdat ondertussen de aflosboete fors omhoog was gegaan.
Een foutje maken is menselijk, maar Ikbenfrits weigert toe te geven dat er ook maar iets is misgegaan. Jammer, klantonvriendelijk en arrogant.