9.7
Reviews van Het Nederlands Hypotheken Netwerk
68 reviewsReviews
Fam. Van der Windt - Middelburg
detailsHypotheek
05 februari 2018
Mag ik u hartelijk danken voor het duidelijke advies en snelle bemiddeling bij het oversluiten van onze huidige hypotheek. In beginsel waren wij zoekende naar mogelijkheden en of oversluiten überhaupt voordelen met zich mee bracht. NHN advies heeft diverse mogelijkheden onderzocht en voorgelegd. Met een positieve uitkomst door vakkennis, het zien van mogelijkheden en creativiteit. Wij zullen zeker NHN Avies aanprijzen bij familie en overige relaties! Geniet van ons "hartelijk dank boeket".
Dhr. Koenders
detailsHypotheek
13 december 2017
Tijdens het eerste gesprek was direct duidelijk wat NHN Advies voor ons kon betekenen in onze best ingewikkelde situatie. Wij werden goed geadviseerd en vervolgens het verdere traject perfect begeleid.
Uitstekende dienstverlening, snelle reacties, begrip voor wat er speelt en meedenkend in onze complexe situatie.
Willemijn - Hilversum
detailsHypotheek
14 november 2017
De hypotheekadviseur stelde ons op ons gemak, luisterde en reageerde adequaat en anticipeerde op onze behoefte.
Attendeerde ons op meerdere mogelijkheden en dacht mee in onze persoonlijke situatie.
De dienst welke ons geleverd door het Nederlands Hypotheken Netwerk was zoals beschreven op de website en meer zelfs!
Kortom zeer scherp, goed en betrokken.
Johanna
detailsHypotheek
24 augustus 2017
Alles was zeer snel en zakelijk.
Wist van te voren dat de hypotheekaanvragen moeilijk was, maar de advieseur heeft toch alles gedaan om de hypotheek rond te krijgen, en dit is gelukt!!
Erg blij mee voor de vakantie!
Kay
detailsHypotheek
13 juni 2017
Erg goed geholpen! Ik had vooraf wat vragen, deze zijn met geduld eerst beantwoord. Ook wist de hypotheekadviseur precies waar eventuele knelpunten zouden kunnen optreden, en hierdoor is de aanvraag soepel en snel verlopen.
Mek
detailsHypotheek
06 juni 2017
Mijn hypotheekadviseur heeft echt de tijd genomen om veel zaken duidelijk uit te leggen aan mij. Dit is m'n eerste hypotheek en alles was nieuw voor me.
Mahjouba
detailsHypotheek
18 mei 2017
Erg professioneel en flexibel ingesteld. Ik kon zelfs in de avonduren terecht voor vragen. Gaat gedegen te werk en probeert goed tailor made advies te verstrekken.
Martine vD
detailsHypotheek
09 mei 2017
Zeer prettig gesprek, ik wist gelijk wat mijn kosten wn besparing zou worden. Ook als we vragen hadden konden we bellen en er werdt de tijd voor genomen erg plezierig!
Maikel
detailsHypotheek
05 mei 2017
Bedrijf is mij door een vriend aangeraden.
Ben erg vriendelijk geholpen, vooraf is mij precies verteld welke verwerkingstijden de verschillende banken hadden voor een hypotheek aanvraag. Hierdoor had ik een erg snel aanvraag proces. Binnen paar dagen had ik een akkoord, super!
John
detailsHypotheek
19 april 2017
Heb geld bespaard, door online afsluiten, ook is door mee denken van de medewerkers mij in hypotheek aanvraag veel kosten bespaard.
Jong
detailsHypotheek
01 april 2017
De adviseur heeft ons met geduld en kunde aan een hypotheek voor onze nieuwbouwwoning geholpen. Plezierig: altijd snelle reactie op vragen, nooit gehaast. Geen '9 tot 5' mentaliteit, en dit geldt ook voor een collega. Ze brengen het traject tot een goed einde.
J.Versch.
detailsHypotheek
24 maart 2017
Aanrader, goede service. Had meteen een goed gevoel. Alles is ook duidelik uitgelegd, en snel geregeld.
Marga
detailsHypotheek
15 maart 2017
Gesprek was erg prettig via webcam.
Kreeg gelijk de besproken mogelijkheden per mail.
Bij de aanvraag waren een paar documenten afgekeurd, maar dit is goed opgelost.
Maria Ines
detailsHypotheek
16 februari 2017
Prettige communicatie via de telefoon! Heb het face to face contact totaal niet gemist. Al met al erg tevreden over de dienstverlening
Marcus'
detailsHypotheek
20 januari 2017
Heb even getwijfeld om mijn hypotheek via webcam en telefoon te regelen, omdat ik nogal wat vragen had. Maar alles is voor elkaar!
Donny Jong
detailsHypotheek
02 januari 2017
Het was vanaf begin af aan helder en duidelijk en al mijn vragen werden correct toegelicht. Dit gaf veel vertrouwen voor mijn nieuwe aankoop.
Nathalie
detailsHypotheek
02 januari 2017
Ik was erg tevreden over de klantvriendelijkheid, duidelijkheid en het snele handelen van mijn hypotheek!
Hj Vd Bergh
detailsHypotheek
19 december 2016
Communicatie was zeer beperkt. Gegeven informatie klopte telkens niet. Vroeg om rentevast 20 jaar kreeg voorstel rentevast 30 jaar. Opmerking: u kunt extra 20% aflossen per jaar. Offerte: extra aflos 10 % met beperkende voorwaarden zodat we niet zonder boeterente extra kunnen aflossen. Hypotheekvoorstel geldigheid 2 maaned zegt hypotheekadviseur, waardoor ik de druk heb opgevoerd bij de adviseur.. Blijkt hypotheek voorstel 4 maaned geldig. Zijn vrouw werkt mee aan de hypotheekstukken, maar ze hebben geen onderling overleg met elkaar. Als ik vraag of de aangeleverde documenten naar de hypotheekverstrekker zijn verstuurd zegt de adviseur JA...krijg ik tegelijkertijd van zijn vrouw per mail een vraag omdat de door mij gestuurde kopieën niet goed zijn er niets is verstuurd naar de hypotheekverstrekker! De adviseur geeft geen uitleg hoe de gevraagde stukken aangeleverd moeten worden, dit geeft onnodige stress en tijdverlies. Denk aan aangifte IB, kopie paspoort etc. Prijs 850,- nu 950,-!!
Reactie van Het Nederlands Hypotheken Netwerk
Geachte mevrouw Bergh,
Allereerst vind ik het vervelend om via deze weg te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik had dit graag persoonlijk van u vernomen.
Ik begrijp dat u het hypotheekaanvraag traject als erg "stressvol" heeft ervaren. Helaas is het zo dat een hypotheek aanvragen nogal wat voeten in de aarde heeft.
Om dit proces toch zo spoedig mogelijk te laten verlopen, vragen wij bij onze klanten al tijdens het advies traject de benodigde documenten op, om zo tijd winst te kunnen maken.
Zoals u aangaf heb ik u gemeld dat de documenten naar de acceptant zijn. Mijn collega heeft even later bij u aangegeven welke documenten niet geaccepteerd zijn door de acceptant. Dit houdt dus in dat de acceptant van de geldverstrekker de documenten in de tussentijd heeft beoordeeld. Dit heeft niets te maken dat wij als team (waar mijn vrouw deel van uitmaakt) niet met elkaar communiceren.
Ik snap dat u het als erg vervelend ervaart dat er documenten worden afgekeurd. Helaas is dit niet te voorkomen omdat de door u aangeleverde documenten aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen.
Ook wil ik u onder de aandacht brengen dat uw hypotheekaanvraag zo'n 19 dagen in beslag heeft genomen, terwijl dit gemiddeld in Nederland 4 tot 8 weken is, ook ondanks de vertraging door drukte bij de hypotheek verstrekker.
Wat betreft het hogere bedrag van € 100,00: dit zijn de kosten van een service provider, en deze zijn zowel schriftelijk als telefonisch aan u gemeld.
Onze doelstelling is om klanten een hypotheek met onafhankelijk Hypotheekadvies en bemiddeling te geven voor een schappelijk tarief. Dit betekent wel dat als er externe kosten gemaakt worden, wij deze doorberekenen (in goed overleg) met de klant. Dit is aan u gemeld, zowel schriftelijk als telefonisch.
Het Nederlands Hypotheken Netwerk