Anoniem | Hypotheek
20-07-2018
Prima advies, slechte communicatie en afhandeling
Ik heb het 1e gesprek met de adviseur als erg prettig ervaren. Tijdens het offerte traject met de hypotheekverstrekker zijn er echter een aantal fouten gemaakt zoals het verwerken van verkeerde persoons/salaris-gegevens of verouderde documenten zoals een concept verbouwingsspecificatie. De adviseur zag bij een aantal fouten niet in waarom ik deze hersteld wilde hebben, want 'de offerte is prima zo'. Het ging hier om de aankoop van een woning, ik ga dan geen krabbel zetten onder een document waar fouten in staan (hoe klein deze misschien ook zijn).
Voor mijn gevoel moest ik continu achter de adviseur aan zitten en alle documenten meerdere malen controleren, waardoor het vertrouwen snel verdween. Hij was enorm slecht telefonisch te bereiken (neemt vaak niet op, belt niet terug). Op e-mails reageert hij wel snel, maar zijn mails zijn erg kort en bondig.
Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen met de hypotheek, maar ik had meer pro-activiteit en aandacht verwacht.
Bron: extern