10
Univé Utrecht
117 reviewsReview details
Review door De heer en mevr. van Toor
Hypotheek
Geschreven op: 16 maart 2022
Gea heeft een zorgvuldig advies gegeven. Altijd op tijd reageren. Veel zorgen van ons weggenomen. Gea weet waarover ze praat en kan dat goed in begrijpelijke taal weergeven. Een fantastisch advies.
Reactie van Univé Utrecht
Wat een leuke reactie. Heel erg bedankt. Ik heb het graag gedaan!

Univé Utrecht
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in maart 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.