9.9
Westfries Goed Makelaars & Adviseurs
195 reviewsReview details
Review door Marijke
Hypotheek
Geschreven op: 16 april 2026
Taco is een vriendelijke en goed luisterende man. Hij legt alles in eenvoudige taal uit zodat ik alles snapte! Ook was hij goed bereikbaar via telefoon of What's app.
Ik voelde oprechte betrokkenheid.
Ook neemt Taco zelf initiatief om meerdere en andere wegen te onderzoeken.
We hadden zinvolle gesprekken met een goed resultaat! Dank je wel Taco.
Reactie van Westfries Goed Makelaars & Adviseurs
Dank voor de mooie review en de leuke gesprekken die wij gehad hebben. Fijn dat we een oplossing hebben gevonden om je wensen te kunnen waarmaken. Mede ook door het snelle schakelen van jouw kant. Nu kan het genieten beginnen. Het is je van harte gegund!

Westfries Goed Makelaars & Adviseurs
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in maart 2026.
De review is afkomstig van Advieskeuze.