Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Ik had telefonisch contact met Linda. Ze had heel vlot de gegevens van mijn rekening. Ze heeft goed naar mij geluisterd, ik had een specifieke vraag en ze heeft het voor mij uitgezocht en mij daar binnen een uur weer over geïnformeerd. Ik heb de gegevens ook nog per mail van haar ontvangen. Dus heel duidelijk.
Linda is typisch zo'n klantmedewerker waarom ik voor de Regiobank gekozen heb. Ze begrijpt mijn moeite met 'het systeem' en ze treedt voor je in het strijdperk met het hoofdkantoor als ze mijn 'eisen' redelijk vindt. En als ze mij onredelijk vindt, krijg ik dat ook te horen. Ik weet dus wat ik aan haar hebt en dat ze voor me vecht als dat nodig is. En ze begrijpt mijn gevoel voor humor. Dat vind ik erg prettig. Zij heeft net dat persoonlijke, waardoor bankzaken doen af en toe nog leuk is voor me!
Ik heb Linda als zeer professioneel, empathisch en vriendelijk ervaren. Ze heef geholpen bij de afwikkeling van bankzaken na het overlijden van mijn moeder.
Ik vind Linda, een hele lieve en aardige dame. Ze heeft altijd tijd voor je, en je kunt haar altijd vragen om raad/ advies.
Ik hoop dat ze nog heel lang in Ruinen blijft werken.
Je kon een 5 geven, maar van mij krijgt ze ook nog een dikke 10.
Linda heeft er alles aan gedaan om de problemen met inloggen van de digipas op te lossen en nieuwe codes op te vragen.
Wij mochten zelfs na 16.00 uur langskomen.Doordat ik geen grote bedragen kon overmaken, heeft zij het salaris van mijn medewerker overgemaakt,
Prettig dat ik een afspraak kon maken en even apart kon zitten met Linda om een rekening te openen, dat geeft meer privacy dan een rekening openen aan de balie.
Prettig om op een rustige, professionele en persoonlijke manier geholpen te worden.
We kregen een helder antwoord op onze vragen en al onze wensen werden ter plekke geregeld.
Je voelt je weer welkom en de sfeer van de REGIO bank in Ruinen. Zij is een echte dienstverlener die de sfeer uit Dwingloo zo o.k. wist te vertalen. Blij dat ze er weer is.
Stond voor een gesloten deur.
Was hier niet van op de hoogte dat ze eigenlijk waren gesloten.
Ondanks dat werd ik netjes te woord gestaan en als nog waar ik voor langs kwam geholpen. Echt een nette en goede services.
Nadat we het een half jaar met een invaller hebben moeten doen die geen verstand van zaken (b)leek te hebben, kwam ik met Linda weer in een warm bad terecht. Binnen een week geregeld! Top.
Linda is echt een topper.
Ze is heel betrokken bij haar klanten en lost altijd alles op. Wij zijn zeer tevreden over haar. Altijd korte lijnen en zeer fijne communicatie.
Linda is hetgeen waar de Regiobank voor staat. In de buurt, vertrouwd, deskundig en hulpvaardig.
Linda doet net dat stapje meer, dan waar jij om vraagt en helpt jou waar nodig en meer!
Een visitekaartje waar je als bank zuinig op moet zijn!
prettig en aangenaam contact, geeft uitgebreide informatie op de vragen en neemt de tijd onder het genot van een heerlijk kopje koffie/thee met koekje!
Wij hebben een gezellig maar tegelijkertijd ook een informatief gesprek gehad met Mirjan. Zij had op al onze vragen een duidelijk antwoord. Bij de regiobank kun je nog persoonlijk je dingen regelen en daar was Mirjan een goed voorbeeld van.
Zo nu en dan heb ik een vraag over het digitaal bankieren. Wat het ook is: altijd word ik uiterst vriendelijk geholpen! Heerlijk gevoel zo’n fijne laagdrempelige bank vlakbij!
prettige vriendelijke manier van omgang.
gaf ons keurig op tijd aan dat we zaken wilden regelen en dat het kantoor voor iedereen toegankelijk was en dat we wel privézaken aan het bespreken waren of wij ons dat bewust waren
Ik weet gewoon, dat wanneer ik Linda bel of e-mail, dat zij altijd voor je klaar staat!
Ik woon zelf niet in Ruinen, mijn moeder wel en het is een heel vertrouwd en veilig gevoel dat Linda altijd in de buurt is!
Linda, gaf duidelijk aan wat zij voor onze Stichting allemaal nodig was om een rekening te openen. Door korte lijnen kon het open van de rekening ook spoedig plaatsvinden.