R.v.R. | Taxatie
22-04-2021
In verband met het oversluiten van een hypotheek hebben wij contact gezocht met dit bedrijf. Dat was een zeer slechte ervaring. Op zichzelf was de dienstverlening net voldoende. In de week dat het taxatierapport zou worden opgeleverd moesten wij zelf op vrijdagmiddag gaan bellen hoe de zaken er voor stonden. Vanaf dat moment ging het rap bergafwaarts.
Toen wij een aantal een aantal kritische vragen stelden, negeerde meneer lastige vragen gewoon en kwam met een reactie waarin hij alleen inging op de dingen die wij verkeerd hadden gedaan. Op onze daarop volgende reactie en verzoek tot contact reageerde hij pas na twee herinneringen (en acht dagen nadat het oorspronkelijk bericht gelezen was). Zijn enige reactie bestond uit de mededeling dat hij er niet meer op in wilde gaan. Daarmee werd de communicatie beëindigd. Al met al een zeer slechte service, waarbij je kennelijk naar NVM moet stappen om een fatsoenlijke reactie op je kritiek te krijgen. Dat was wat ons betreft écht niet nodig geweest. Een serieuze, inhoudelijke reactie op onze vragen had dat zeker voorkomen. Het voelt nu alsof we alleen maar een nummertje zijn geweest, zonder enige oog voor onze belangen.
Reactie van Wesselink Makelaars :
Onze waardering is op basis van onze professionaliteit en dat onderbouwen wij met vergelijkbare verkochte objecten.
Wij dienen een onafhankelijke waarde te bepalen. Dat u een hogere waarde voor ogen had, dat kan. Maar ik kán, mag en wil mij niet laten leiden.