Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De mensen bij deze organisatie zijn altijd heel vriendelijke, geduldig en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over behulpzaamheid en klantvriendelijkheid.
Fijne en snelle communicatie over het verloop van de schade afhandeling zowel telefonisch als per mail. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de huidige stand van zaken en snelle terugkoppeling als er acties nodig zijn.
Ik wordt altijd zeer netjes geholpen! En snel en goed te woord gestaan. Erg fijn persoonlijk contact. Hier weten ze nog wie je bent en ben je geen nummer.
Ik ben zeer tevreden, omdat er tijd voor mij is gemaakt voor uitleg en hierdoor heb ik het gevoel gehoord te zijn en goed geholpen te worden.
Ik mag en kan bellen als ik vragen heb en word dan vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Wat ik ook heel fijn vond is dat mijn adviseur bij mij thuis kwam om dingen door te spreken.
Pieter is op de hoogte van de huidige stand van zaken bij de vereniging, heeft zelf initiatief genomen weer eens alle aandachtspunten door te lopen. Dit is op een zeer open, duidelijke en vriendelijke manier gebracht en dat wordt gewaardeerd.
Pieter heeft een goed en duidelijk advies gegeven. Dit was voor ons de reden om over te stappen en om Veldsink en Crielaard aan te wijzen als nieuwe tussenpersoon.
Pieter is kundig, heel vriendelijk en behulpzaam. De wijze waarop verzekeringen moesten worden aangevraagd (formulieren printen, invullen, tekenen, inscannen) zou praktischer kunnen door bijv. gebruik te maken van online formulieren/digitaal tekenen (maar heeft mogelijk te maken met werkwijze/eisen verzekeraar). De manier waarop Pieter uitleg gaf over de in te vullen formulieren en alvast eea zelf had ingevuld was prima.
Deze perfecte score is te danken aan het snelle afwikkelen van het voorval wat zich had voorgedaan , een kapotte dubbele ruit in de garage deur , snelle reactie van deze organisatie en met name Gerarda van Breugel , super dame die weet wat er speelt.
Piet was heel ondersteunend bij het indienen van mijn stormschade. Hij heeft me meerdere keren gebeld om me hiertoe te stimuleren.
Nadat ik de nodige gegevens had aangeleverd, zorgde Piet voor een supersnelle afhandeling met NH1816.....met een zeer bevredigend resultaat!!!
We hadden een aantal keer een prettig contact waarbij begripvol werd gereageerd op de door mij gestelde vragen. De afhandeling van mijn "zaak" is tot mijn volle tevredenheid verlopen.
Heel goed en fijn geholpen. Staat altijd direct klaar en blijft voortdurend vragen hoe de tussenstand is en of alles naar wens verloopt en of ze nog iets kan betekenen. Heel vriendelijk en correct.
Pieter Kant en de medewerkers van Veldsink-Crielaard geven goede adviezen en ontzorgen ons altijd uitstekend. Wij hebben het gevoel dat de deur altijd open staat voor vragen en hulp. Pieter en de medewerkers van Veldsink-Crielaard denken mee en helpen mij altijd goed onthouden welke zaken er nog open staan.