Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Korte reisverzekering afgesloten. We hadden daar geen ervaring mee maar mevrouw legde alles heel geduldig en helder uit. Ze had heel snel onze klantgegevens erbij en wij zijn heel tevreden.
Dit hele verzekeringsbureau werkt prettig. Zowel zakelijk als privé. Snelle reacties en afhandelingen en denken goed mee. Ze luisteren goed naar de behoeften en passen hun advies hierop aan. Persoonlijke benadering. Zeer prettig.
Rosita Claessens gaf ons duidelijk aan wat wij allemaal moesten doen om de schade in te dienen. Daardoor viel het voor ons reuze mee allemaal. Met ander woorden we kregen goede uitleg van Rosita
Ben erg tevreden over de afhandeling en bemiddeling van mijn schade door Veldsink Gennep. De medewerker zorgde voor heldere en snelle informatie en heeft gezorgd voor maximaal conform en uitkering voor mijn als klant. Dank daarvoor!
Actief betrokken geweest bij afhandeling van schade. En van goed advies voorzien doordat er verschillende stappen zijn ondernomen in het dossier. Kwam ook snel terug met reacties van verzekering wanneer deze hadden plaatsgevonden.
Afgelopen donderdag schade gemeld,direct het schadeformulier per mail ontvangen,vrijdag schadeformulier ingediend en vandaag werd ik al gebeld, gisteren was het een feestdag, dat de verzekeringsmaatschappij de schade gaat vergoeden.
Wat ik zo fijn vind aan Rosita is dat ze heel duidelijk advies geeft ze stelt je gerust en denkt met je mee. Ze bespreekt en onderbouwt hoe de zaken worden behandelt en koppelt dit ook duidelijk terug! Er wordt snel en adequaat gehandeld kortom een toppertje!!
Ze hebben gezorgd dat mijn auto snel gemaakt werd. Normale wachttijd was 3 maanden. Dit is door Veldsink Gennep ingekort tot 2 weken. Doordat ik schuldloos was. (Een auto reed bij een zebrapad, waar ik stilstond omdat iemand overstak, bij mij achterop). Met de flinke schade wilde hier niet 3 maanden mee doorrijden. Dit is prima opgelost.
Rosita, staat altijd klaar voor je, ben al denk bijna 30 jaar klant( begon bij unicum) en Rosita is een betrokken, en professioneel fijn contactpersoon. Zij kent de mensen en belt ook op met eventueel nieuws. Blijf vooral zo!
Rosita komt over ans Vakkundig, vriendelijk en meedenkend. Ze is duidelijk in haar bewoordingen zowel per mail als over de telefoon. Prettig persoon om mee van doen te hebben.
Erg prettig en begripvol contact. Goede afstemming met elkaar over benodigde informatie, documenten e.d.
Vlotte afhandeling van de schade.
Mijn complimenten!
Helaas hadden wij binnen een paar weken dubbel pech Rosita heeft ons erg goed ingelicht over wat onze verzekeringen dekken. Het besluit van wat te doen vonden wij nogal lastig. Samen met Rosita hebben we de voor en tegens naast elkaar gelegd en bij 1 zaak een besluit inmiddels genomen.
Door de drukte was het erbij ingeschoten om terug te bellen maar Rosita heeft contact met ons opgenomen.
Super fijn!!
Ze vegeet de schadeclaim niet :)
Perfecte service en snelle adequate afhandeling.
Na een ruitschade in Spanje contact gehad met Veldsink en deze gaven een juiste en snelle reactie en oplossing om de ruit bij Carglass in Spanje te laten repareren.
Reactie van Veldsink Advies | RegioBank Gennep :
Bedankt voor de review! Fijn dat wij u goed en snel hebben kunnen helpen.
groetjes
Rosita