Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Schademeldingen is rampzalig. Geen verantwoordelijkheid worden er genomen. Geven aan alleen vragen over afsluiten te beantwoorden. Afsluiten ja. Daarna niet meer thuis. Zetten ze je in de wacht bij interpolis voor 45 min.
Hoe krijg ik in godsnaam iemand aan de lijn.. Je wordt niks als doorverbonden en alsmaar die keuze menu's....
Ik wil gewoon een vraag stellen. Wat een slechte service hebben jullie voor jullie klanten zeg..
Heb eerst 15 min vanalles moeten doen en vervolgens wordt je doorgeschakeld en dan krijg je te horen dat nog een 25min mag wachten.
Schaam jullie
Ik krijg er helemaal geen medewerker aan. Ze kennen mijn bankrekening niet aan de telefoon. Wordt nergens meer mee doorverbonden. Wat klantonvriendelijk bij de Rabobank. Ik ga naar een andere bank die klantvriendelijker is.
Tiny | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Dankzij Patrick wisten wij hoe we er financieel voor stonden en welke keuzes we konden of moesten maken om op een financieel gezonde manier ons droomhuis te kopen. Patrick was altijd bereikbaar via WhatsApp, dat was heel fijn!