10
Van Bruggen Middelharnis
19 reviewsReview details
Review door Niels
Hypotheek
Geschreven op: 13 december 2024
Arno neemt alle tijd voor je en legt alles goed uit in begrijpelijke taal.
Denkt niet alleen aan het afsluiten voor nu, maar ook voor de toekomst.
Samen met onze wensen de best passende hypotheekverstrekker gevonden.
Alles werd snel geregeld en binnen 1,5 maand was alles geregeld.
Ook de medewerkers Marjolein en Ellen zijn altijd vriendelijk, attent en zeer behulpzaam.
Het geeft een goed en vertrouwd gevoel dat we alles via Van Bruggen hebben geregeld.
Reactie van Van Bruggen Middelharnis
"Wat een geweldige review, bedankt Niels! Fijn om te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. We doen ons best om alles duidelijk en snel voor jullie te regelen, en het is geweldig om te weten dat jullie je goed ondersteund voelen. Het vertrouwen dat jullie in Van Bruggen hebben is voor ons het mooiste compliment & uiteraard blijven we jullie, ook in de toekomst, graag helpen!"

Van Bruggen Middelharnis
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in oktober 2024.
De review is afkomstig van Advieskeuze.