Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Duidelijk advies en uiteenzetting van wat er gedaan moest worden en kon worden. Binnen een week antwoord gehad van de verzekeraar en was de zaak afgehandeld. Prima service, precies wat je verwacht en nodig hebt.
Duidelijk en goede informatie verstrekt. Een aantal weken gecommuniceerd over wat er mogelijk wat en wat het allemaal betekende. Uiteindelijk met een uitzonderlijke thuissituatie tot goed contract gekomen.
Een hele fijne organisatie, afspraak is afspraak, op de hoogte gehouden worden, achter je broek aangezeten worden, kortom een organisatie waarbij je zeker weet dat zij jun afspraken nakomen. Ik raad iedereen aan om met Prinsenland in zee te gaan.
Zowel deskundig advies over welke verzekeringen voor mij van nut kunnen zijn op basis van mijn situatie, als vlotte afhandeling van de daadwerkelijke afsluiting ervan.
Duidelijke communicatie. Ik hoefde alleen wat gegevens aan te leveren en Geralda is vervolgens te werk gegaan. Voor onze Twingo was WA Casco zelfs goedkoper dan alleen WA
Geralda communiceerde helder, eerlijk en snel. Toen wij aanvullende informatie aan de verzekeraar wilden verstrekken zag zij hier de noodzaak van en zette het met een ondersteunend schrijven door.
Ik stel het zeer op prijs dat Prinsenland netjes elk jaar kijkt of mijn autoverzekering goedkoper kan en zo ja, dan wordt dit netjes aan mij gemeld met een voorstel.
Ik heb vaker contact gehad met Geralde, zij kent mij en mijn situatie.
Deze keer gaf zij mij aan dat mijn verzekering goedkoper kon en heeft mij daar heel duidelijk over geinformeerd. Ze beschrijft stap voor stap wat zij doet en wat ik moet doen om dit te regelen.
Altijd vriendelijk en duidelijk. Na het gesprek ook netjes de bevestiging via de mail met een extra uiteenzetting over evt. kosten waar we het over hebben gehad.