10
Steengoedt Hypotheken - Grootebroek
197 reviewsReview details
Review door Anoniem
Hypotheek
Geschreven op: 11 april 2025
Johan neemt de tijd voor je. Bespreekt alles in begrijpelijke taal. Zorgt voor alles. Weet goed te onderhandelen. Prettig om mee te communiceren. Kortom, ze doen hun naam eer aan, Steengoedt!
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in april 2025.
De review is afkomstig van Advieskeuze.