9.7
Lamberink Hypotheken en Verzekeringen
662 reviewsReview details
Review door Lamberink - van Lenthe
Hypotheek
Geschreven op: 02 juni 2026
Hele nette aardige vrouw. Die de juiste informatie geeft en dit netjes in begrijpelijke taal uitlegt.
Patricia heeft heel veel geregeld heeft voor ons!
Heel fijn en makkelijk contact mee gehad! Wij zijn heel tevreden en zullen iedereen haar aanraden!
Ook de rest van het personeel was heel aardig en netjes.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in februari 2026.
De review is afkomstig van Advieskeuze.