9.9
Van Marrewijk Financieel Advies
239 reviewsReview details
Review door Lotte
Hypotheek
Geschreven op: 05 juli 2026
Wij zijn erg tevreden over de begeleiding van Paul. Hij heeft ons vakkundig en duidelijk advies gegeven en nam de tijd om alles rustig en in begrijpelijke taal uit te leggen. Onze situatie was wat complexer doordat we samen onze eerste woning kochten en een van ons al eerder een koophuis had. Paul begeleidde ons hier goed doorheen.
Daarnaast was hij altijd goed bereikbaar, zelfs in de avonden en weekenden. Dankzij zijn betrokkenheid en deskundigheid hebben wij het hele traject als erg prettig ervaren. Zeker een aanrader!
Reactie van Van Marrewijk Financieel Advies
Hi Lotte en Tim,
Bedankt voor de mooie review ! Heel veel woongenot toegewenst straks in jullie nieuwe woning !
Met vriendelijke groet,
Paul van Marrewijk

Van Marrewijk Financieel Advies
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2026.
De review is afkomstig van Advieskeuze.