Wij hadden een eerste afspraak m.b.t een nieuwe rente vaste periode gemaakt.
De afspraak was om 14:00 uur, om 14:25 was hij er nog niet, Maar eens gebeld, we kregen te horen dat hij druk was geweest met een andere klant en dat hij er met 15 minuten zou zijn. Dit werd 14:50 uur.
Tijdens het gesprek kon hij weinig concreets zeggen. Na het gesprek had hij div. gegevens meegenomen om een en ander uit te werken, dit zouden we binnen 1 week per mail ontvangen. Na ruim een week gebeld omdat er nog niks was, antwoord ben er mee bezig volgt deze week. Week later nog niks, maar weer eens gebeld.
Uiteindelijk ontvingen wij ruim 2 maanden 's avonds een mail met een advies, dit advies was voor ons niet helemaal duidelijk dus hebben wij meteen (32 min. later) een mail teruggestuurd om met onze vraag.
Tot op heden (22 maart) moeten wij nog steeds op ons antwoord wachten en hebben wij zelf maar een besluit genomen afgelopen week, omdat wij voor 18 maart onze wijziging door moesten geven.