10
Simon Hulsman Hypotheken
159 reviewsReview details
Review door Ger uit Schijndel
Hypotheek
Geschreven op: 01 april 2025
Hij werd geadviseerd en ik ben blij dat advies gevolgd te hebben. Hij is prettig in de omgang, klantvriendelijk en klantgericht. Hij hoort je aan en adviseert in begrijpelijke taal. Uiteindelijk ben ik tevreden over het totaal.
Reactie van Simon Hulsman Hypotheken
Dank voor het delen van je ervaringen Ger! Ik wens jullie samen heel veel geluk toe in jullie nieuwe appartement.

Simon Hulsman Hypotheken
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2025.
De review is afkomstig van Advieskeuze.