9.9
De Hypotheker Stadskanaal
656 reviewsReview details
Review door Martin
Hypotheek
Geschreven op: 28 mei 2026
Eric is een zeer aangename adviseur in de omgang en spreekt de lokale taal. Voelt het type klant erg goed aan. Luisterde goed naar de wensen en wist dit deskundig en in begrijpelijke taal om te zetten naar een financieel plaatje. Hij was zeer goed op de hoogte van de verschillende aanbieders met hun sterke- en min punten. Neemt alle tijd die nodig is en na het gesprek en het door te lopen proces. Makkelijk te benaderen voor vragen en/of aanvullende informatie. Hypotheker Stadskanaal, Eric Herben, een aanrader voor een goed advies en het afsluiten van een hypotheek!
Reactie van De Hypotheker Stadskanaal
Dank voor je mooie woorden. Veel woonplezier voor je ouders toegewenst.

De Hypotheker Stadskanaal
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2026.
De review is afkomstig van Advieskeuze.