9.4
Opmaat financieel adviseurs Leiden
149 reviewsReview details
Review door C.S
Hypotheek
Geschreven op: 03 november 2025
Leendert is vakkundige adviseur die goed luistert en inventariseert. Hij verteld in duidelijk begrijpelijke taal het verhaal hoe het zit. Legt goed uit. Zeer prettige betrouwbare man
Reactie van Opmaat financieel adviseurs Leiden
Beste C.S.
Hartelijk dank voor je mooie woorden! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het advies van Leendert en de duidelijke uitleg die hij heeft gegeven. We geven je compliment zeker aan hem door.
Heel veel woon plezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Angela Hendriks
Opmaat Financieel Adviseurs
Opmaat financieel adviseurs Leiden
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in september 2025.
De review is afkomstig van Advieskeuze.