Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Vriendelijk, kundig, snel afspraak kunnen maken, reageert tijdig. Past zich aan op niveau en fase van cliënt. (Paste zich vlot aan, nadat het bleek dan basisbeginselen niet meer nodig waren en situatie wat speciale kenmerken had.)
Het oriënterend gesprek dat we met dhr. Wilms hebben gevoerd, was voor ons een echte eyeopener. Al onze vragen werden op een zeer begrijpelijke wijze beantwoord en de visie op de mogelijkheden voor de toekomst waren zeer verhelderend. We zijn dhr. Wilms dan ook zeer dankbaar voor dit gesprek. We weten nu waar we aan toe zijn.
Ton | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Zeer deskundig en klantvriendelijk. Ook al was het soms lastig (passen en meten) voor het verkrijgen van een hypotheek, toch werd er steeds weer gekeken naar oplossingen om, financieel verantwoord, een lening te kunnen aanbieden.
Nogmaals dank voor de fijne afhandeling.
Anoniem | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Dhr. Wilms heeft ons snel en vakkundig geholpen mbt een uitbreiding van onze hypotheek in het kader van verduurzaming van onze woning. Gedurende het gehele proces (dat slechts 2 weken duurde), was dhr. Wilms altijd bereikbaar voor vragen die wij hadden en kon deze ook uitvoerig beantwoorden.
Heel tevreden, over zowel het gesprek en alle andere communicatie. We wisten niet dat er zoveel bij kwam kijken, maar door de goede begeleiding is het toch nog snel gegaan.
Nadat het filiaal in Maastricht weigerde mijn aanvraag te behandelen, ben ik door Evert van het filiaal in Heerlen prima geholpen. Alles was geregeld na 1 gesprek.
Edwin | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Evert legde alles duidelijk uit en heeft me goed geadviseerd in mijn specifieke situatie, waardoor ik goede afwegingen en keuzes heb kunnen maken die passen bij mij / mijn leven. Communicatie verliep prettig en snel / flexibel.
frans en chantal | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
De heer Dewaide is al jarenlang onze hypotheekadviseur. Hij kent ons en onze situatie. Hij luistert heel goed, denkt mee en durft kritische vragen te stellen. Samen komen we altijd tot de best mogelijke oplossing. Niets dan lof voor deze geduldige vakman.
Rick | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Super geholpen aardige man zeer vriendelijk en begripvol ook in moeilijke tijden heeft ons echt heel goed geholpen wij zijn super tevreden over hem ook het kantoor iedereen super aardig en vriendelijk
SF | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Ik ben de Hypotheker te Heerlen zeer dankbaar voor het professioneel en efficiënt regelen van mijn hypotheek.
Gedurende de diverse bezoeken werd altijd koffie of thee aangeboden en de gesprekken vonden altijd plaats in een gemoedelijke sfeer.
Ik kan dit bedrijf ten volle aanraden.
Dhr. Wilms was zeer vriendelijk en hij nam de tijd voor mij. Legde alles duidelijk uit en het was geen moeite om meerdere berekeningen te maken. Erg fijne ervaring.
Super snel en vriendelijk geholpen goede uitleg. Staat elke x voor je klaar als je beld met vragen! Kunt zo binnen lopen om even snel dingen te tekenen al met al super service!
In het begin van het gesprek ontstond er enige verwarring. In mijn plannen hadden we ook de mogelijke verhuur van een deel van de woning bedacht. Dat werd in eerste instantie meteen met een 'kan niet' beantwoordt zonder dat wij ons hele verhaal hadden kunnen doen. Nadat dat rechtgezet was verliep het gesprek prettig en het was zeer verhelderend.
Klacht bij kifid
Aangezien per 01.01.2014 het fiskale klimaat in nederland veranderde is in 2013 de hypotheker heerlen de afspraak met mij aangegaan om mijn hypotheek welke ik toen had tot 01.01.2014 in een fiskaal gunstigere spaar hypotheek om te zetten. Dit is helaas niet gelukt waar de hypotheker, in een zaak welke tussen mijn persoon en de hypotheker in 2019 bij het KIFID geweest is toegegeven heeft dat deze spaarhypotheek voor 01.01.2014 door de hypotheker geregeld had moeten zijn. Helaas heeft door het juridische gesteggel betreffende de naar mijn mening opgelopen schade het KIFID de zaak vanwege verlopen van termijn niet kunnen behandelen. Ik ben in deze situatie natuurlijk als gedupeerde klant achter gebleven. Ik heb nog geprobeerd zonder advocaten een overleg te krijgen bij de hypotheker, maar dat werd helaas afgewezen. Conclusie: klant centraal zetten is heel erg slecht bij de hypotheker heerlen
Adviseur is erg kundig en vriendelijk. Luisterde goed gaf ook goede uitleg , was erg duidelijk.
Nam ook de tijd.
Snel e-mail verkeer op vragen die ik had.