Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Erg fijne en duidelijke uitleg. Nu is het voor mij heel duidelijk en dit gaat mij helpen in mijn beslissing welke aov verzekering het beste bij mij past.
prettig en aangenaam contact, geeft uitgebreide informatie op de vragen en neemt de tijd onder het genot van een heerlijk kopje koffie/thee met koekje!
Fijne gesprek erg duidelijk, en persoonlijk. Vond e sfeer erg fijn en alles wat ik wilde weten is beantwoord! Ben erg tevreden en ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
Wij hebben een gezellig maar tegelijkertijd ook een informatief gesprek gehad met Mirjan. Zij had op al onze vragen een duidelijk antwoord. Bij de regiobank kun je nog persoonlijk je dingen regelen en daar was Mirjan een goed voorbeeld van.
Zo nu en dan heb ik een vraag over het digitaal bankieren. Wat het ook is: altijd word ik uiterst vriendelijk geholpen! Heerlijk gevoel zo’n fijne laagdrempelige bank vlakbij!
prettige vriendelijke manier van omgang.
gaf ons keurig op tijd aan dat we zaken wilden regelen en dat het kantoor voor iedereen toegankelijk was en dat we wel privézaken aan het bespreken waren of wij ons dat bewust waren
Ik weet gewoon, dat wanneer ik Linda bel of e-mail, dat zij altijd voor je klaar staat!
Ik woon zelf niet in Ruinen, mijn moeder wel en het is een heel vertrouwd en veilig gevoel dat Linda altijd in de buurt is!
Linda, gaf duidelijk aan wat zij voor onze Stichting allemaal nodig was om een rekening te openen. Door korte lijnen kon het open van de rekening ook spoedig plaatsvinden.
Linda heeft alle mogelijke moeite gedaan om mij te helpen met mijn vraag, een transactie overzicht van 2020 beschikbaar te stellen. Helaas mocht het niet lukken anders dan tegen buiten proportionele kosten. Jammer voor Linda, een gemiste kans voor de Regiobank.Henk
Linda heeft ons goed geholpen met het aanmaken van een bankrekening, voor onze onlangs opgerichte, Personeelsvereniging.
Ze heeft alles goed uitgelegd en snel gereageerd.
Snelle en acurate service.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan met verontschuldiging, dat het eerst gratis was, maar nu helaas kosten met zich meebrengt.
Ik heb al meerdere prettige ervaringen met Linda Loijenga. Ik ben dan ook zeer tevreden over haar werk en benadering als klant. Zij denkt mee en kent mij inmiddels als klant. Dit vinden wij het fijne aan de Regiobank. Dit waren wij ook zo gewend met Henk en Hennie. Linda is klantvriendelijk en behulpzaam.
Zonder afspraak kon ik binnenlopen en Linda nam direct de tijd voor me. Ik kreeg een heerlijk kopje thee, duidelijke uitleg en ze maakte haar vervolgacties kenbaar en kwam die ook op korte termijn na. Er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen en Linda is gewoon een heel vriendelijk persoon.