Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Een zeer verhelderend orientatie gesprek wat betreft een toekomstige hypotheek, hij heeft een duidelijk en realistisch beeld kunnen geven van de eventuele mogelijkheden en hield hierbij rekening met mijn huidige situatie en de toekomstige situatie.
Het was een zeer prettig gesprek. We zijn op ons gemak gesteld en daarna goed voorgelicht over verschillende hypotheekvormen. Later zijn we nog terug gebeld, omdat er nog een andere berekening was gemaakt door de adviseur. Daarin heeft hij laten zien dat nadat je de deur uit loopt, er nog wel aan jouw beste situatie wordt gedacht. Zeer professioneel en ook een gezellig gesprek.
Wij zijn zeer goed geholpen door de adviseur. Ze dacht goed mee en gaf goed en duidelijk advies. De adviseur legde alles duidelijk uit en was vriendelijk. Bereikbaarheid was ook goed!
Het was heel prettig dat hij rustig de tijd voor ons nam. Alle mogelijkheden die bij ons zouden kunnen passen zijn besproken en toegelicht. Het uitgangspunt was, wat zijn onze wensen. Onze vragen t.a.v. een financieel kwamen ook aan de orde. We voelden ons een gewaardeerde klant van de Rabobank.
Zeer plezierig en deskundig adviesgesprek gehad. Duidelijke uitleg. Alle vragen zijn helder beantwoord. Denkt duidelijk mee met de klant en zoekt naar maatwerkoplossingen. Uitstekende adviseur!
Zowel tijdens het eerste kennismakingsgesprek als tijdens het laatste gesprek over de hypotheekofferte heeft de adviseur ruim de tijd genomen om samen tot een persoonlijk, passend hypotheekadvies te komen.
Er werd relevante informatie verstrekt over de verschillende mogelijkheden in mijn persoonlijke situatie en duidelijke uitleg gegeven over de voor- en nadelen van de keuzes.
Een gesprek met een duidelijke manier van informatieverstrekking. Geen 5 omdat hij ons el erg graag richting Rabobank wilde hebben. Daarnaats werd er van een rekeningrente uitgegaan die 0,2 % hoger lag er vanuit gaande dat we al klant zijn van de Rabbank.