meneer De Boer en mevrouw Pelgröm | Hypotheek
21-05-2018
Keurig geholpen door de adviseur, klantvriendelijk en flexibel, helder in uitleg.
Minder tevreden over instituut SNS, al 30 jaar klant en nu gedwongen om idioot veel informatie over te leggen. Niet klantvriendelijk en getuigt van weinig inzicht in klanten.
De adviseur heeft uitgelegd dat dit verplicht is vanuit de toezichthouder. Daar wordt het gevoel en de onzin niet anders van. U mag de klacht dan doorgeleiden waar hij hoort.
Reactie van SNS Oldenzaal:
Beste meneer De Boer en mevrouw Pelgröm,
Hartelijk dank voor uw reactie op Advieskeuze. Wij stellen uw mening erg op prijs.
Vervelend dat u het aanvraagproces zo heeft ervaren. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze processen en dienstverlening. Dit soort signalen en ervaringen dragen daar zeker aan bij. Leuk om te melden is dat wij onlangs een test voor het aanleveren van minder hypotheekstukken hebben gedaan. Momenteel worden de uitkomsten hiervan geëvalueerd. Uw reactie toont hier de noodzaak maar weer van aan!
Wij sturen u een bloemetje als dank voor uw Feedback.
Met vriendelijke groet,
Robert Nieborg