Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Een 5 is de hoogste score, en ik vindt dat nu ook echt! Er zijn 2 adviseurs die mij beide er goed hebben geholpen met de claim, hoe het door te pakken en de afhandeling. Naast het formulier wat ingevuld moest worden kreeg ik veel ondersteuning in hoe het aan te pakken en hebben zij daadwerkelijk als bemiddelende partij tussen mij en de verzekering gehandeld. Dat vind ik een grote meerwaarde die je normala niet tegenkomt en daarom een de beste score. Dit staat los van de uitkomst die ook nog eens zeer fijn was voor de claimende partij en mijzelf als schuldige.
De adviseur nam de tijd en denkt in de beste oplossingen voor onze situatie. Je ervaart zijn kennis en betrokkenheid. Hij wil het beste voor ons adviseren. Het geeft ons vertrouwen dat we de juiste dingen doen, erg fijn!
Ondanks het feit dat ik geen recht had op assistentie, vanwege rechtsbijstandsverzekering bij de ABN AMRO, die meenden dat het niet aan hen was om te melden bij de ARAG, heeft de adviseur me geholpen. Niet alleen door contact te leggen met ARAG, maar er ook voor te zorgen dat er een expert snel georganiseerd werd. Ze bleef ook regelmatig in contact om te horen of alles in orde was.
Werkelijk geweldig. We overwegen daarom om ook andere verzekeringen bij haar onder te brengen.
Nogmaals hartelijk dank.
Eerst telefonisch contact gehad.daarin noemde zij alles op een rij wat ik allemaal moest doen. Daarna mocht ik bij haar op kantoor komen en hebben samen het schadeformulier ingevuld.daarna mocht ik het laten repareren en stuurde ik de factuur per mail naar haar.en vandaag kreeg ik een mail dat de schade op mijn bankrekening word gestort.dus ben ik erg blij dat het zo snel afgehandeld kon worden.
De adviseur staat ALTIJD gelijk klaar voor je. Ze helpt altijd heel vriendelijk en netjes.Je kan er zo naar binnen lopen zonder er eerst een afspraak voor te maken. De andere medewerkers zijn ook erg vriendelijk. Kortom HET ZIJN TOP MENSEN bij Bolthof van de Top.
Heel snel en soepel opgelost. Doen niet moeilijk en kijken met jou naar een oplossing. Binnen 1 week was het dossier gesloten. Zoals gewend altijd alles snel geregeld zonder verassingen. Klasse!
Ben zeer tevreden met deze verzekeringsadviseur.
Echt een TOPPER !!
Een adviseur met kwaliteit en verstand van zaken .
- vriendelijk en klantgericht
- geeft aandacht aan de zaak,
- is correct, duidelijk
- eerlijk,
- betrouwbaar,
- denkt met je mee.
- Werkt altijd ten gunste van de klant.
Ben al meerdere malen geholpen door haar en houd altijd aan het eind van het gesprek een big smile en zeer happy gevoel van tevredenheid over.
WAT EEN TOP MENS !! GEWELDIG..!
Bolthof van den Top is echt op en top en hoort wat mij betreft zeker tot de beste.
Heb hier ook mijn Hypotheek laten regelen bij een andere adviseur.
Echt een aan rader.
In het telefoongesprek van de melding werd een korte en snelle scan gedaan hoe de schade op te pakken, hierin is er per mail gereageerd om te voorkomen dat er misverstanden gingen ontstaan. De reactie was binnen 20 min per mail en de volgende dag heb ik gereageerd samen met de gevraagde documenten.
In de namiddag kreeg ik een bevestiging dat de schade was afgehandeld.
verschillende mogelijkheden doorgenomen, duidelijke adviezen (met berekeningsvoorbeelden) gekregen, waarbij voorstellen en opties werden doorgenomen. Daarnaast snelle en duidelijke terugkoppeling.
Adviseur is duidelijk in haar communicatie en koppelt snel terug en dat wordt zeer gewaardeerd. Daarnaast is ze betrokken en kan zich goed verplaatsen in de situatie van de klant.
Bij het doornemen van onze verzekeringen bleek dat er geen aanvullende verzekeringen nodig waren. De adviseur heeft ons een eerlijk en verhelderend advies gegeven.