9.7
De Hypotheker Nijmegen Centrum
550 reviewsReview details
Review door anoniem
Hypotheek
Geschreven op: 22 juni 2026
Ik ben heel tevreden over de dienstverlening. Niet alleen van Erik, maar ook van behandelaar Mariam. De adviseurs reageren snel en zijn behulpzaam. Zij hebben mij niet alleen geholpen bij het regelen van de hypotheek, maar hebben ook andere vragen die ik had over de aankoop van de woning zo goed mogelijk beantwoord. Ik zou het iedereen aanbevelen, vooral bij de aankoop van een eerste woning.
Reactie van De Hypotheker Nijmegen Centrum
Hartelijk dank voor deze mooie review! Vriendelijke groet, Erik en Mariam. Team de Hypotheker Nijmegen centrum.

De Hypotheker Nijmegen Centrum
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in mei 2026.
De review is afkomstig van Advieskeuze.