Logo Advieskeuze.nl bestaat 10 jaar
Home  >  Hypotheek Visie Nijmegen
<  Terug naar de kantoorpagina

Review door Do

Het adviesgesprek vond plaats in november 2023.
De review is afkomstig van Advieskeuze.

Hypotheek Visie Nijmegen

Hypotheek Visie Nijmegen heeft 198 reviews op Advieskeuze.nl.

Bekijk kantoorpagina
Do | Hypotheek
20-11-2023  
5 sterren 5 sterren 5 sterren 5 sterren 5 sterren
Zeer tevreden! George is een kundig man, vriendelijk en legt alles in begrijpelijke taal uit. Komt ook met goede suggesties. Snel antwoord op vragen per e-mail. Vlot afspraken kunnen in plannen. De hypotheekverstrekker van de huidige hypotheek wilde niet meewerken. George heeft er voor gezorgd dat het toch nog snel kon worden opgelost.
Reactie van Hypotheek Visie Nijmegen:
Dank je wel voor de beoordeling. Eind goed al goed!!!

Over Advieskeuze.nl

  • Over ons
  • Veelgestelde vragen
  • Reviewbeleid
  • Cookiebeleid
  • Disclaimer en disclosure
  • Privacy
  • Sitemap

Inloggen voor bedrijven

  • Inloggen
  • Aanmelden

Contact

Advieskeuze.nl
Spacelab 41
3824 MR Amersfoort