Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
snel en vakkundig advies inzake hoe te reageren/welke stappen te ondernemen betreffende annulering vakantie als ook daarna afhandelen van papierwerk voor terugboeken gemaakte kosten.
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Dankjewel Jo voor deze mooie review.
Met vriendelijke groeten,
Jill
Ik kreeg goed advies hoe de verzekering aan de passen. De adviseur kwam met een voorstel voor een verdeling in verschillende rubrieken en de verzekerde bedragen waar ik volledig mee kon instemmen
Jill was zeer inlevend en heeft meer gedaan dan ik verwacht had. Ik had eigenlijk al opgegeven 'zal wel niet vergoed worden', maar Jill legde uit hoe zij de situatie zag, heeft vervolgens met de Claim-behandelaar geschakeld om af te stemmen of zij de situatie ook zo zien, en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik als klant beter geholpen ben dan initieel verwacht. Jill heeft gewoon extra moeite gedaan en mijn persoonlijke situatie prima begrepen en vertaald. Dank je!!
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Dankjewel Roger voor deze mooie review :-) groetjes Jill
Mevrouw Kremer gaf zeer heldere uitleg over de diverse aspecten van de gewijzigde situatie. Ze vroeg ook steeds of het besprokene begrepen werd. Stap voor stap werd het proces doorgenomen.
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Bedankt voor deze mooie review, dit is fijn om te lezen. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ingrid Kremer
Goede voorbereiding met info over mijn huidige verzekeringspakket. Duidelijke vragen over mijn persoonlijke situatie en wensen mbt nieuwe verzekeringen.
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Bedankt voor uw mooie review, tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Ingrid Kremer
Paffen denkt en kijkt goed mee met de klant. 1ste instantatie claim afgewezen door ASR. Toch samen met Paffen doorgepakt en viel het uiteindelijk onder de glasdekking. Fijn om te ervaren dat de extra's die je pakt, ook helpen bij schade gevallen.
Chantal was:
Geduldig, nam de tijd om te luisteren en zaken uit te leggen (omdat veel voor mij nieuw was), kon goed schakelen aangezien het gesprek soms van hak op tak ging, adviseerde waar het kon en daarbij duidelijk aangeven dat ik uiteindelijk de beslissing moet nemen (maar advies was wel waardevol en mag wat mij betreft vaker gedaan worden. Is uiteraard afhankelijk van het type klant die je voor je hebt.).
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
MIjn adviseur was heel erg vriendelijk en bijzonder hulpvaardig. Niets was haar teveel . Afhandeling van de schadeclaim was super geregeld. Ik zou deze adviseur bij iedereen aanraden!
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Beste Wim, bedankt voor deze hele mooie review.
Ik wens jou een heel fijn weekend.
Groetjes Jill Wehrens
De nodige info kreeg ik snel en heel accuraat.Medewerkster was heel deskundig en steeds heel vriendelijk terwijl ik vaak contact heb gezocht en veel vragen had.
Ze namen zelf initiatief om de verzekeraar een beetje vaart achter de afhandeling te laten zetten. Kortom alles perfect afgehandeld. Zoals altijd bij Paffen.
Dit maakte de vervelende situatie waarin we terecht waren gekomen stukken aangenamer!
Een heel tevreden klant.Dank je wel.
Reactie van Paffen+ verzekeringen & financiële diensten:
Hartstikke bedankt voor deze mooie review :-).
Groetjes Jill