Aktia Hypotheeksupport
55 reviewsReview details
Review door Anoniem
Hypotheek
Geschreven op: 15 september 2011
Top adviseur ;-)
Ik ben heel blij met mijn Hypotheek. En kan deze adviseur aan iedereen aanbevelen. Hij was er altijd voor advies of voor antwoorden op alle vragen die ik had, ook s'avonds en dat is belangrijk als je hele dagen werkt.
Bron: extern
Details adviesgesprek
De review is afkomstig van Advieskeuze.