Aktia Hypotheeksupport
55 reviewsReview details
Review door Anoniem
Hypotheek
Geschreven op: 16 februari 2012
EERLIJK -HELDER-VRIEDLIJK-SNEL-ZORGVULDIG-HULPZAAM
Ik kan niet genoeg ***** bedanken.Hij is zeer eerlijk en vriendelijk en zorgvuldig.Hij doet alles snel en helder.Het is jammer dat ik helaas niet meer dan 10 punten kan geven. Hij is absoluut DE BESTE! ik ben heel erg dankbaar.zijn communicatie met mij (als butenlander)was best.tot 10 jaar ,met dit goede hypoteek kan ik lekker leven,na 10 jaar ga ik zeker naar hem terug. ***** BEDANKT.
Bron: extern
Details adviesgesprek
De review is afkomstig van Advieskeuze.