Familie Alfons | Hypotheek
Wij vinden het belachelijk wat wij met Oversluiten.nl hebben meegemaakt.
Eerste hypotheekfactuur: €2.495 en dossierkosten: €400.
Tweede hypotheekfactuur: €2.495 en dossierkosten: €400.
Totaal: €5.790.
Ze hebben deze oorspronkelijke afspraak verdubbeld, en wij moesten €11.275 betalen.
1. Wij hadden niet zoveel hypotheek nodig; €45.000 extra hypotheek is voor ons overbodig. Dit werd ons verplicht gemaakt.
2. Er werd een buitenlandse bank gekozen.
3. Onze huidige hypotheek met 2,71% rente is nu overgegaan naar een hypotheek met 5,20% rente.
4. We hebben nooit een persoonlijk gesprek gehad, alleen twee telefonische afspraken.
5. Wij hebben alle documenten en het dossier zelf geregeld. Ze hebben alleen die documenten aan de bank overhandigd. Hoeveel uren hebben ze gewerkt voor €11.275 in drie maanden? Een normale burger krijgt gemiddeld €1.800 salaris voor 40 uur per week en een hele maand hard werken.
6. Onze aankoopmakelaar werkte 10 keer meer dan zij, met verschillende huisbezichtigingen, documentcontrole en tot en met de overdracht. Maar wij betaalden rond €2.000.
Dit leidde tot frustratie en veel extra kosten in de vorm van rente. Dit vinden wij onacceptabel.
Reactie van Oversluiten.nl:
Beste meneer Alfons en mevrouw Stephen,
We nemen uw klacht uiterst serieus en hebben naar aanleiding van uw eerste review (zie hieronder) direct contact met u opgenomen.
Wij streven ernaar om een passende oplossing te vinden en betreuren de ontstane situatie dan ook ten zeerste. Onze klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we willen er alles aan doen om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team Oversluiten.nl