Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Wij ontvingen heldere en duidelijke informatie omtrent de bevraagde overbruggingshypotheek.
Bovendien gaf de adviseur nog enkele waardevolle tips bij het aan-en verkoop traject van woning.
NH | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Geert Jan gaf duidelijk informatie en maakte financieel concreet wat het een en ander voor ons zou betekenen. Het was fijn dat alles te volgen was op een groot scherm. Onjuistheden in onze bankgegevens werden meteen gewijzigd.
Geert Jan is voor vragen altijd bereikbaar via E-mail of mobiel. Tevens was het fijn dat hij een financiële check aan ons heeft gestuurd.
Pieter | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Ze is zeer adequaat in haar reactiesnelheid en kwaliteit van formulering. Zelfs na werktijd een update gekregen over de stand van zaken. Ik zou iedereen zo'n adviseur gunnen!
Reactie van Rabobank 's Hertogenbosch (Hugo de Grootlaan):
Dankjewel voor dit mooie compliment Patrick! Henrieke
Bas | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Geert Jan is een gedreven, ervaren en zeker ook een aimabel persoon. Hij neemt je op een gemakkelijk te begrijpen manier 'mee' in het proces van financiële duidelijkheid over onze situatie.
Dave | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Prima service alleen jammer dat je niet iemand uit je eigen regio hebt.
En dat alles telefonisch / per mail is.
Verder alles goed en snel afgehandeld en erg duidelijk.
Rob van Boxtel | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Zij heeft mij zeer goed geholpen en gerustgesteld,maar zij is nu helaas ziek.
Ben zaterdag naar rabo zaltbommel geweest en werdt geholpen door een andere medewerkster.
Ik ga morgen opnieuw terug voor het activeren van mijn nieuwe pas.
Geert-Jan, kan borgen op een jarenlange ervaring. Zowel hypothecaire kennis als mensenkennis. Respectvollle, eerlijke klantgerichte adviseur.
Ik kan Gert Jan van harte aanbevelen.
Jan | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Özlem is een deskundige adviseur. Ze laat veel verschillende scenario’s zien, stelt goede vragen en luistert echt naar haar klanten. Komt pro actief met goede tips en suggesties, maar zal niets opdringen. We zijn erg fijn door haar geholpen.
Rob | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Zeer goed en netjes
Ik ben geholpen door de adviseur ,ik zal het kort zeggen dit kon voor ons niet beter een gewoon iemand maar toch goed advies en goede oplossingen we bedanken hem nog via deze onderzoek.dd
stroef
Pas na een maand een afspraak mogelijk daarna nog 6 weken nodig om hypotheek aanvraag te verwerken. Veel tijd in het gesprek nodig voor de papierwinkel. Stroef lopend advies gesprek.
deskundig, zakelijk
Het ging om ons er niet om zo snel mogelijk een hyptheek af te sluiten. En dat gevoel had ik al eerder bij de rabo, bij ****** werd je gewoon uit gelachen als je het nog niet begreep.
Zeer slechte afronding
Nadat met de adviseur alle duidelijk is doorgesproken (meerdere gesprekken) is de afhandeling ervan toch misgelopen. Er werd zeer slordig gehandeld en op het servicecentrum in Eindhoven worden zaken niet gekoppeld waardoor bij het tekenen bij de notaris nog vervelende verrassingen tevoorschijn kwamen. Met dank aan het notariskantoor is alles in orde gekomen.