J & A | Hypotheek
25-03-2020
- Vriendelijk.
- Afspraken waren snel gepland.
- Er werd ruim de tijd genomen.
- Ongedwongen/informele sfeer.
- Verstand van zaken.
- Duidelijk advies in begrijpelijke taal.
- Snel en constructief telefonisch- en mailcontact.
Reactie van Claeren Drunen:
Beste J en A, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We hebben het traject met jullie als bijzonder prettig ervaren en zijn blij dat jullie tevreden zijn. Heel veel geluk in jullie nieuwe woning gewenst.