Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Erg vriendelijk, verstand van zaken, prima uitleg in overleg naar de beste oplossing zoeken voor en met de klant, en zeker voor de klant de beste en voordeligste oplossing aandragen
Een man met wie wij ons op ons gemak voelden en hij is deskundig en legt alles goed uit, begrijp je het niet of zit je met vragen, geen probleem, je kan hem altijd bellen.
Gesprek om de bestaande hypotheek als gevolg van echtscheiding aan te passen en te verhogen. Ook de lopende pensioenpolissen, betaalrekening, verzekeringen, spaarrekeningen etc werden meegenomen in het gesprek.
Ik ben zeer blij met het advies mijn kapitaalverzekering eigen woning om te zetten in een bankspaarproduct. Daarnaast heeft de adviseur het voor elkaar gekregen dat mijn vrouw een inkomen toegekend heeft gekregen ondanks dat zij startende ondernemer is.
Het doel is bereikt - het heeft wel heel veel tijd in beslag genomen alvorens we alle stappen doorlpen hadden mde alsgevolg van scherpere bank criteria.
Duidelijke uitleg, goede service, goed bereikbaar voor en na gesprek, bereid op alle vragen antwoord te geven en anders dingen op te zoeken en fijn in contact.
Mijn vriendin en ik konden na een telefoontje de volgende dag op gesprek komen! Zeer plezierig gesprek gehad met de adviseur. Er werd echt de tijd voor ons genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Na 4 weken hadden we de offerte binnen en we werden continu op de hoogte gehouden van de status van de hypotheekaanvraag! Helemaal top!
Ik ben goed en duidelijk geïnformeerd en geadviseerd over de mogelijkheden van de hypotheek van ABN AMRO en heb daarbij uiteindelijk succesvol een hypotheek afgesloten welke naar mijn inziens een geschikte hypotheek is voor een starter.
Een heel moeilijk dossier (verhuizing van België naar Nederland) bracht zij tot een goed einde.
Bovendien heeft ze van dag 1 geloofd in een goede afloop. Bij Rabo bank waar we al klant waren, hebben ze van dag 1 gezegd dat het nooit kon lukken. Deze bank is ons natuurlijk kwijt als klant
Het gesprek was zakelijk en plezierig. De mogelijkheden werden duidelijk. Het vervolg traject werd afgeproken . Het vervolg werd vertraagd door een niet goed functionerend taxatie bureau.
Met vertraging goed en zorgvuldig afgewikkeld.