Raadhoven doet erg lang over een reactie op meldingen. Zo heeft de de adviseur een maand de tijd nodig gehad om te resgeren op een melding. Echter pas nadat ik hem daar na een maand zelf om vroeg. De adviseur meende dat Raadhoven geen besluiten mocht nemen maar slechts kon doorgeven dat een schadeclaim is afgewezen. Bij navraag bleek dit niet waar te zijn.
Raadhoven heeft net als vele (gevolmachtigde) verzekeringsmaatschappijen de strategie om zoveel mogelijk op zoek te gaan naar interpretaties van verzekeringsvoorwaarden om maar niet te hoeven uitkeren bij schade. De adviseur en ik hadden onlangs eindelijk na een maand weer eens contact en uit zijn verhaal maakte ik slechts op dat hij zich niet teveel had verdiept in de kwestie en slechts een standaard afwijzende boodschap kon doorgeven. Op mijn verzoek om dit besluit te herzien, ivm ruis in de communicatie, werd geantwoord dat ze slechts de boodschap doorgeven van De Europeesche. Het bekende kastje en de muur.