Marc | Hypotheek
07-03-2018
Prettig geholpen zonder zelf veel tijd kwijt te zijn. Geen lange afspraken op kantoor, maar telefoontjes. Makkelijke taal, geen moeilijke gesprekken voor een leek. Mijn vorige hypotheekadviseur was een stuk zakelijker en stijver. Het contact met deze adviseur was wat losser en daardoor prettiger.
Reactie van Centraal Station Hypotheken:
Graag gedaan, Marc. Bedankt voor je mooie woorden.