A. | Verzekering
15-10-2018
Dit assurantiekantoor neemt klachten niet serieus en ze zijn heel slecht bereikbaar en niet klantvriendelijk. Daarnaast zadelen ze je op met hoge kosten lange wachttijden.Wij hebben lekkage thuis. Zij hebben ons verzocht om lekdetectie in te schakelen de kosten zijn 350 euro excl. btw. Vervolgens geven ze aan dat het ervan afhangt of de schade vergoed wordt wat uit het rapport van lekdetectie komt. Lekdetectie heeft een rapport opgemaakt waarin de schade staat omschreven. Vervolgens moet ik zelf een offerte opvragen en lever ik het rapport in en geven zij aan dat er nog een onpartijdige schade expert langs moet komen. Inmiddels zijn wij bijna 5 weken verder en de lekkage is nog niet verholpen nog geen bericht of de schade vergoed wordt. Ik kan niet naar een andere verzekeraar overstappen omdat deze schade gemeld maar je wordt de dupe van bureaucratie. Een tussenpersoon hoort te helpen en niet tegen te werken. Ik adviseer iedereen zijn verzekeringen hier op te zeggen.