Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Sneeuwbal effect over 4/5 schijven gegaan. Veel veroordelingen en aannames enorme communicatietoornis als gevolg... bank zaken dag later niks geregeld.Het belsysteem werkt voor geen meter als je niet gelijk goed gaat invullen ben je dom volgens het systeem😢 Vul je weer niet goed in nog dommer. Lange wachtrijen 1 keer 9 minuten in wacht 1 keer 12 minuten. Weinig tot geen empathie van medewerkers. Dat is niet mijn bedoeling is het standaard amtwoord geloof ik. Omg mijn patient was in deze situatie overleden zo slecht was deze veroordelende communicatie chaos van angstige medewerkers tot meldingen die alles nog extra bewust bewust vertragen.
Rabobank is de basis kwijt ik ga naar een andere bank na 40 jaar lidmaatschap.
Mevr van Hamersveld was goed voorbereid op het advies gesprek en informeerde vooraf naar onze wensen. De adviseur was deskundig en gaf vertrouwen. Naast ons advies over een hypotheek waren ook andere financiële vragen geen probleem en waren wij na ons gesprek zeer goed geadviseerd.
Ben helaas haar naam vergeten. Weet ook niet van welk kantoor. Maar het gesprek was prima, rustig duidelijk en voorbereidt. Prima.Had dit al eerder ingevuld maar toen bleef die op verzenden hangen
Heel blij ben ik met mevr. de Vries. Zij heeft mij enorm geholpen en is zeer duidelijk.
Alleen vind ik het jammer dat wij geen oog aan oog contact kunnen hebben.
Maar ik hoop dat zij mij bijstaat in ons volgende traject.
Hartelijke groeten van J A Benschop van Winsen.
Een zeer deskundig advies waarin ongevraagd een betere optie naar boven kwam waarvan naast de voordelen ook de nadelen naar voren werden gebracht. Verder was het een zeer aangenaam gesprek,
De adviseur gaf aan dat er geen boeterente was bij overstap en die is er wel.
Daarnaast vertelde de adviseur niet dat het verlengen van hypotheek bij Rabobank tot een aanmerkelijk hogere rente leidt dan andere hypotheekverstrekker.
Rentepercentage dat mij als bestaande klant is aangeboden door de rabobank is zelfs hoger dan wanneer ik via Hypotheker een nieuwe hypotheek bij de rabo af zou sluiten. Daar kan de adviseur waar ik het gesprek mee had niks aan doen. Maar ik vind het eigenlijk wel schandalig. Je presenteert je als een menselijke bank en bestaande klanten krijgen niet de lage rente die nieuwe wel krijgen. Ik vind dat niet passend.
Prima en accuraat geregeld. Dacht mee met de problemen die ik heb. Kan nog wel wat uitgebreider toelichten wat alle opties kunnen zijn in relatie tot probleem
Wij hebben een zeer goed gesprek gehad met Robbert-jan schouls. Wij hebben een aanvraag gedaan om evt een flatje te financieren (onze wens was 2)
En uiteindelijk is er uitgekomen dat we onze huidige hypotheek verhoogt hebben waar we veel ruimte in hadden.
We hebben div gesprekken gehad, en als hij het antwoord even niet wist of het niet zeker wist stond het even later alsnog op de mail.wij hebben een eigen bedrijf en robbert-jan wist zich ook hier goed in te verplaatsen
Probleem is wel eens geweest bij andere situaties dat ons contact persoon bij bv een concurrent van jullie er helemaal niets van snapte.
Alles is via de telefoon gegaan door de huidige situatie.