Marlies | Hypotheek
31-05-2016
Er waren veel wisselingen in contactpersonen, waardoor ik vaak dingen dubbel moest uitleggen. Daarnaast moest ik zelf vaak herinneringsmails sturen of zelf bellen, terwijl de afspraak was dat zij zouden bellen of dat zij zouden reageren op een mail.
Ze hebben zeker verstand van zaken, maar de communicatie laat te wensen over. Verder ben ik uitgekomen bij een hypotheekverstrekker die weinig ervaring had met freelancers, waardoor er telkens weer andere documenten nodig waren. Ook wisselden ze tussendoor ineens van werkwijze, waardoor er op het laatste moment toch nog een ander document ondertekend moest worden. Hierdoor is zelfs onze eerste afspraak om te passeren niet door gegaan. De communicatie hierover was erg rommeling en heeft mij veel tijd en energie gekost.
Reactie van Frits:
Dankjewel voor de review. We vinden het jammer om te horen dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Ons doel is juist om het jou zo makkelijk mogelijk te maken en altijd snel en volledig te reageren.
Veel hypotheekverstrekkers zijn in de afgelopen maanden over gegaan op de regels van het MCD (Mortgage Credit Directive) waardoor de processen zijn aangepast. Jouw oversluitproces kan net binnen die wijzigingen hebben gelopen waardoor je hinder hebt ervaren vanuit de nieuwe hypotheekverstrekker. We nemen jouw feedback mee om onze dienstverlening te optimaliseren. Nogmaals hartelijk dank!