Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Mail met alle bescheiden naar Vera gestuurd na informatie te hebben ingewonnen bij Rody Simons.
Daarna niets meer hebben doen en schadebedrag is snel uitgekeerd.
Ik heb 2 x een kapotte lens van mijn fotocamera gehad en Lilan heeft mij uitstekend geholpen dat ik hier alles vergoed kreeg, mijn dank hiervoor.
mvg Ton
Aangifte gedaan voor annuleringsverzekering. Medewerker (niet Vera!! maar naam is onbekend) was erg kort en sjagrijnig. Weken niets gehoord. Na bellen met kantoor, Vera Braam, komt deze er achter dat mijn gegevens in een verkeerd dossier zijn terechtgekomen. Zij zou het afhandelen. Wat ook gebeurd is. Dankzij Vera!
Heb contact gehad met Mw. Braam en Mw. Hameleers van OPS.
Zij gaven mij duidelijke informatie waar ik echt wel iets mee kon doen!
Verder een goede afhandeling!
De adviseur is in mijn beleving een zeer kundig en correct verzekeringsadviseur luistert goed naar de klant geeft goed advies en de communicatie tussen klant en verzekeringsmaatschappij geeft een duidelijk beeld aan dat zij zeer goed staat aan geschreven vandaar door mij deze positieve review 👍👌
De adviseur geeft goede uitleg en advies over de verzekeringen, ben er heel tevreden over. Aardige en vrolijke adviseur. Denk niet dat iemand het beter had kunnen doen😃
Duidelijke uitleg en ik denk ook dat ie eerlijk is.
Hij is van te voren op de hoogte van het gesprek wat gaat plaatsvinden tussen hem en ons.
Fijn om ieder jaar hetzelfde gezicht te zien. Voelt vertrouwd.
Ze deed haar werk correct, maar kon misschien iets vriendelijker. Het kon alleen wat sneller worden afgehandeld. We hebben zo'n klacht eens vroeger ergens anders gehad en deze was binnen 1 week klaar. Bij jullie duurt het een paar weken voordat je het weet en dan nog eens bijna een dikke week op het geld gewacht.
Snelle en correcte afhandeling van de schademelding. Klein minpuntje bij het meldpunt waar beoordeeld moest worden of de smartphone hersteld kon worden. Hier werd gevraagd om € 25,- te betalen voor een schade-offerte.